tiistai 2. lokakuuta 2012

retrovauvat

minä-vauva ja isoveli Matti

pitäis päästä ajeleen

minä ja 3 viikkoa nuorempi serkkuni Olli

minä-vastasyntyneenä ja äitini Orvokki
Heippa!
vuonna 1976 oli tämän näköistä.
Enpä tietysti siitä vuodesta muista mitään,mutta nuo edellisen postauksen rasvat toivat ihan mieleeni sen ajan ,kun kävimme Tiimarissa ostoksilla...osteltiin nimittäin hajukumeja (siis pyyhekumeja)ja yksi tuoksuista oli just tuon rasvan tuoksuinen. JOstain syystä kumit sitten kiellettiin...muistaako kukaan miksi? Niin ,niitä haisteltiin koko ajan,siksi varmaan olen välillä niin sekava. Sieltähän se löytyi syykin...
Kuvia alettiin katsella sen takia,kun jotenkin tyttövauvan syntymä antaa aiheen tarkastella omia vauvakuviaan ja etsiä tietysti  yhdennäköisyyttä. Jaa-a ,enpä tiedä,olin nähtävästi niin pullukka,etten meinannut edes kuvaan mahtua...tai sitten valokuvaajani toimi isäni, jonka keskittäminen oli mitä oli.

Olen tehnyt kaikille lapsille albumit (paitsi Maldelle) ja olen huomannut,että lapsista itsestään on hauska niitä selata. Nyt tietysti kuvat ovat koneella ja hermostuttaa ajatella,että ne sieltä johonkin katoaisivat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti